Flekkefjord volleyballklubb ble startet høsten 2020. Nå har Flekkefjord volleyballklubb 3 serielag; 1 damelag med spillere på tvers av alder, og to herrelag med spillere fra alle aldre.

Alle er velkomne til å bli med i klubben, enten du ønsker å spille i serien, kun trene teknikk eller møtes en gang i uken kun for å spille for gøy.

Våre treninger

Vi tilbyr 3 forskjellige treninger i uka. Treningene har forskjellig fokus er laget på en måte som gjør at alle skal kunne delta.

SpilleSøndag:

Åpen trening for alle som ønsker å spille volleyball. På denne treningen varmer man opp, deler inn i lag og spiller. Sosial og fin trening for de som vil prøve seg på volleyball.

TeknikkTirsdag:

Åpen trening for alle som ønsker å lære seg å spille volleyball. Treningen har fokus på teknikk og ferdigheter, og treningen blir også delt inn i nivå om det er behov for det. Derfor passer TeknikkTirsdag for både nybegynnere og viderekommende spillere. TeknikkTirsdag fungerer også som opptak til ToppTorsdag og spilling på serielag.

ToppTorsdag:

Trening for viderekommende spillere og spillere på serielagene. På disse trningene gjennomføres mer krevende øvelser og forberedelse til seriespill. Det innebærer blant annet å lære seg volleyball med system.

Vi bruker SPOND for kommunikasjon, planlegging og tilbakemeldning om en skal delta på treninger. Gå inn på lenken her og meld deg inn i SPOND gruppen vår!

Våre Trenere